CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

הכרויות



הכרויות


מאת http://www.articles.co.il/author/3166

חכמינו חשפו את סוד סגולותיה המופלאות של כוס הישועות העשויה מהודרת, ובתוכה חרוטים שמות נהרות גן העדן, עפ"י סודות תמירים ועצומים.כיצד זה פועל? אתם משתמשים בכוס הישועות לקידוש ולהבדלה, לשתיית מים בכל יום, מתוך כוונה להיוושע ולהרבות רחמי שמיים מהן סגולותיה? פריון, ריפוי, פרנסה, שידוך, חיזוק באמונה, שלום בית ועוד. שותים מכוונים ואומרים את הפסוקים הנדרשים ובעזרת השם נושעים. אלפי גברים ונשים נושעו, עד היום. כוס הישועות בהישג ידך



כמה שתהיו סקפטיים, חשדנים וקרירים באמונה, את העובדות אי אפשר להכחיש

כוס נהרות גן-עדן שאת סודותיה הטמירים חשפו הרש"ש הקדוש ורבי יוסף טאיצ'ק זצ"ל לפני 300 שנה, מחוללת ניסים ונפלאות. עקרות נפקדות, חולים נרפאים, רחוקים חוזרים בתשובה, שלום הבית מתייצב, הפרנסה מגיעה. להלן עדויות מצמררות מהארץ



תקדימו את החתונה

"באת לבקר חולה סרטן, הגוף שלו נראה כמו מקלות, רק עצמות. בשארית כוחותיו הוא ביקש מן הבת שלו: "תקדימי את החתונה ברבנות, אם את רוצה שאשתתף בה." הזעיקו אותי לשם, הגעתי לשם ומרחתי עליו מן המים והוא צעק: "כואב לי! אני רוצה כדור נגד כאבים!" אמרתי לו: "תגיד את פסוקים ותהילים קבל על עצמך קבלות"!. אתמול, ישתבח שמו, הוא השתתף בחתונה של הבת שלו. עכשיו הוא בבית, מצבו השתפר מאוד מאד".

פוקד עקרות

אני פשוט מרגישה בתוך חלום. 18 שנים הייתי עקרה, שמעתי על כוס הישועות ושלחו לי אותה לפני כמה חודשים. זה לא ייאמן...אני כבר בחודש השני להריוני...פשוט נס.רכשתי את הכוס בשביל אחותי שלא נפקדה כבר 3 שנים. זה היה בהילולת הרשב"י האחרונה. הטבלתי את הכוס במקווה...ונתתי לאחותי והיא שתתה. באותו חודש היא נפקדה בהילולה... וגם הבת שלי שסובלת מאסטמה קיבלה התקפה בלילה, אמרתי את נוסח הפסוקים, השקיתי אותה במים והכל עבר". "אני מאוד מתרגשת, זה דבר מאוד גדול. נס מעל הטבע. יש לי ילדים, אך 16 שנה מאז הולדת בני האחרון, לא נפקדתי. לפני כמה חודשים רכשתי את כוס הישועות, עם ארבעת הנהרות, ונפקדתי בזרע של קיימא אחרי 16 שנה. זה בטוח בזכות הסגולה של הכוס הזו, ומי שתקנה את הכוס הזו, תראה ישועות, נסים ונפלאות, מעל הטבע. לא יאומן ממש. ובעזרת השם, מי שחשוך ילדים, שישמעו אותי וירכשו ויזכו בזרע של קיימא.

הנכד ביקש קוסקוס

"כוס הישועות זה כמו מזוזה בתוך הבית. חשתי זאת על בשרי, הנכד שלי לא הרגיש טוב והתאשפז בבית חולים, יומיים לא אכל, התחננתי בפני ביתי, קחי את הכוס, ותני לבן שלך וגם לילדים החולים שבחדר אתו. ביתי לקחה את הכוס, נתנה לו וברכה, והקב"ה עשה נס. הנכד התאושש וביקש מאימא שלו שתצלצל לסבתא שתשלח לו קוסקוס לאכול..."

הגרורות נעצרו

"בעלה של אחותי יש לו את המחלה, והיא התחננה לפניו: בוא תשתה, בוא תשתה. הוא שתה. הרופאים חשבו שהגרורות תתפרצנה, הוא הלך לבדיקה, והתברר שהגידול התמקם במקום אחד ולא התפשט יותר..."

עשר שנות ייסורים במערכת העיכול

רכשתי את הכוס לפני כחודשיים. יש לי בן, בן 13. למעלה מ-10 שנים הוא סבל מבעיות קשות מאוד במערכת העיכול, שהתבטאו בכל מיני תופעות קשות וייסורין. כל הבית סבל. לא הייתה לו שליטה על צרכים. במשך חודש, מפסח, מאז שהגיעה אלי כוס הישועות, אני רואה שיפור משמעותי בבעיה. הו נרגע, הוא היה מיואש מהחיים. עשה במכנסיים, היה מתמוטט מייאוש. אני ממליצה לכל אחד להתאמץ. שווה! שווה! שווה! להכניס את הכוס הזו ולראות ישועות. כמו שהבן שלי ראה



כוס הישועות מבורכת ע"י איש המיסטיקה והקבלה אסי פיניאן הכוס מבורכת לאדם המזמין בציון קברו של "רבי מאיר בעל הנס" הקבור בטבריה.

אסי מנהל גם את פורום מזל וגורל בסוד הקבלה תוכלו להתייעץ איתו





לרכישת הכוס המבורכת צרו קשר עם מאיה בטלפון - 1818-9676527

או 03-7208029

לרכישה וקבלת מידע בקרו גם באתר :www.laisrael.net



http://www.laisrael.net/ הוא הפורטל המוביל לישראלים בעולם
מגיעים ללוס אנגלס - אצלנו תמצאו הכל
פורום פתרון חלומות, נומרולוגיה, תקשור, ישראלים בחו''ל ועוד
בקרו באתר


מקור המאמר: http://www.articles.co.il/author/3166